Intermezzo :)

Aargh! Ik wil schrijven, ik ben al met duuzend verschillende intro’s begonnen, maar wat ik wil schrijven komt er gewoon niet uit. Gevalletje willen maar niet kunnen. Zoiets ongeveer. Dus ik doe maar weer een tussendoor-liedje. Omdat ook dat moet kunnen. Omdat ik van sommige liedjes ook gewoon nooit genoeg krijg… en omdat sommige liedjes ook gewoon perfect passen. šŸ™‚

She’s got her head in the clouds
She’s got the stars in her eyes
And she’s dancing with a dream in her heart
She’s got the wind in her hair
Moon child shining bright
And she’s dancing, with a dream in her heart

 

 

 

 

 

Geef een reactie

