Momentopname

Ik hang een beetje tussen wat dingen in. Gevoelsmatig. Het kan geen verrassing zijn dat ik daarvoor Frank Boeijen even nodig heb…

En ja van die zeldzame momenten 
Waarop je soms 
Maandenlang wacht 
En die deel uitmaken van de oneindigheid 
En het denken en het peinzen stopt 
En geluk van hier tot in de eeuwigheid 

Al geef ik toe dat het ook evengoed deze had kunnen geweest zijn… ik ben een beetje van extremen. Zomer, winter. Het gaat hoog, het gaat laag. Zo werkt dat.

Hoe lang is hier op gewacht 
Hoe vaak brak ik een hart 
Begrijpen doet niemand 
Maar wij zijn sterk 
Wij zijn trots 
En verliefd 

Overigens… verder niets aan de hand. Ik zocht een excuus om Frank Boeijen nog even delen, en de tegenstrijdigheid. De tegenstrijdigheid die ik soms ook ervaar. En ja, ik hoor hem natuurlijk ook gewoon graag.  En neen, ik weet het… ik schrijf wartaal. Iets met begrijpen wie begrijpen kan. Ik begrijp het soms zelf ook allemaal niet zo goed, dus ik doe de moeite momenteel ook niet meer. Soms zijn de dingen gewoon wat ze zijn, en is het zaak daarvan te genieten. Neemt niet weg dat op dit moment de dingen gewoon mooi zijn. Wacht, ik corrigeer naar de overtreffende trap: heel erg mooi! Toch? 😉

 

Geef een reactie

