Een magische avond

Een magische avond… dat is inderdaad wat het was. Eddie Vedder in concert. Ik zag hem al in Carré Amsterdam, een paar jaar terug. Ik ontdekte daar ook Glen Hansard. Niet zo toevallig nam Eddie Glen weer mee op tournee doorheen Europa. Dit keer deden ze ook Antwerpen aan. Ik zou er veel over kunnen zeggen, maar laat dat over aan de recensenten. Die overigens unaniem lovend zijn. En gelijk hebben ze. Sommige dingen zijn overigens niet in woorden te vatten.

Het was warm, het was zelfs bloedheet. Het was fantastisch, het was magisch. Het was gewoon ook heel erg mooi. De hele avond. Alles. Als ik al niet ‘verk(n)ocht’ was… dan nu zeker wel. Maar ik was het al…

Don’t come closer or I’ll have to go
Holding me like gravity are places that pull
If ever there was someone to keep me at home
It would be you

 

Geef een reactie

