Een mijlpaal!

Ik dacht: ik pik hem maar even, Jeroen.  😉

Maar ik heb dus echt een mijlpaal gelopen! Ik heb zelfs 10 keer een mijlpaal gelopen, voor het eerst in mijn hele leven! Nooit gedacht dat ik dat ooit zou doen! 16 kilometer begot! Zelfs iets meer, want ik moest 2u10 lopen, en op 16 kilometer had ik dus nog wat tijd over. 17 kilometer zijn het bijgevolg geworden.

Ik ben helemaal megatrots! Ook omdat ik mezelf heb kunnen intomen. Ik heb me aan het opgelegde tempo kunnen houden, en daardoor is mijn hartslag ook redelijk goed onder controle gebleven. Het liep echt vlotjes, na die 17 kilometer had ik niet het gevoel dat het op was. Maar schema is schema, dus ik ben verstandig gestopt (goed hé coach! 😉 )
Ik heb trouwens de tips van de heren Peter en Michiel meegenomen. Ik heb wat meer lusjes gelopen, en daardoor ook wat meer kunnen drinken uit de drinkbus die ik aan onze brievenbus had klaargezet. Mede daardoor liep het ook zo vlotjes denk ik. Dank heren!

Op naar de volgende duurloop, en ook: op naar de Harz! Dat gaat daar goed komen, op die halve marathon + 5 kilometer! Hoop ik! 😉

Bon, dit moet zowat de kortste blog uit mijn bloghistorie zijn, maar ik moest het even kwijt. 17 kilometer zeg!

10 mijl.JPG

5 gedachten over “Een mijlpaal!

Geef een reactie

