My beloved

Soms is een open boek zijn niet zo gemakkelijk. Ik bedoel daarmee: soms wil ik alles gewoon even de wereld insturen, want er zijn echt geen wereldschokkende dingen die niemand mag weten. En toch, toch zit daar af en toe die rem. Die rem die mij zegt: Sandra, doe nu toch maar even niet. Wacht even, laat het bekoelen, temper dat enthousiasme, en ga dan pas schrijven.

Ik ben er ook van overtuigd dat die rem het goed voorheeft met mij. Dat die rem mij voor sommige dingen behoedt. Dat ik blij mag zijn dat die rem er ook nog is. Niet alles hoeft op tinternet te staan.
Nu goed, waar ik het over heb, dat wordt hopelijk snel wel duidelijk. Maar momenteel nog even niet. Ja, ik ben enthousiast. Ja, ik ben helemaal hyper. Maar ik kan en mag van mezelf even nog niet zeggen waarom. Tot 3 tellen, en even afkoelen. Ik kan dat best wel.

Wat ook helpt, altijd wel eigenlijk… muziek! Ik ben naar VNV Nation aan het luisteren. Het feit dat dat T-shirt een paar maanden terug te klein was, speelt mij wel nog wat parten. Het zou nu bijna passen. Dus volgende keer wil ik dat shirt echt wel. Alleen is volgende keer zij in de buurt zijn, of ik in hun buurt, het concert hopeloos uitverkocht. Hopelijk de shirts dan niet. En who cares dat ik eigenlijk allang de leeftijd van bandshirts ontgroeid ben? Ze passen mij eindelijk zeg! Mag het? Het shirt in kwestie was er eentje met “My Beloved” op. Het mooiste liedje van VNV wat mij betreft, al is het best wel een triest liedje. Daarom houd ik het hier nu ook bij iets anders. Chrome. Dat past nét iets beter bij mijn gemoedstoestand op dit moment. Overigens, deze zin is wel tekenend, ik moet er misschien iets van maken dat ik ergens kan ophangen: “But I’m still talking and you’re not listening”. Relativering is alles! Echt!

Bon, nu slapen. Helemaal opgedraaid. Dat gaat nog iets zijn qua dromen!

If I could change your mind
I wouldn’t save you from the path you wander
In desperation dreams any soul can set you free
And I still hear you scream
In every breath, in every single motion
Burning innocence the fire to set you free

As night descends upon the city
The streets are cold, the lights go by
And in the stories of the people
A million faces, a million lies
They’ll never say they feel what you feel
That they can see the world you see
And in their faces, their expressions
A million faces, a million lies

4 gedachten over “My beloved

      1. katrn

        Ik dacht het! Heb je post zelfs 2 keer gelezen op zoek naar de verborgen boodschap. 😂😂😂

        Like

  1. Pingback: Ontslag, en een nieuwe start | My thoughts are like butterflies

Geef een reactie

