Restart tussentijds W#6

Ik wou eigenlijk wachten tot ik volgende week bij de coach geweest ben, maar ik kan niet meer wachten. Ik lijk wel een ongeduldig kind. Ik moet het vertellen, want ik vind het fantastisch! En ja, ik wil het dan ook wel van de daken schreeuwen.  Let op, hier komt het:

Ik ben 10 kg kwijt!

En jaaahaa, dat wilt zeggen dat ik intussen die magische grens van dat nieuwe tiental gepasseerd ben. Sterker nog, ik ben intussen op weg naar een andere mijlpaal. Die mijlpaal van -40 kg, die zit er ook aan te komen! Nog 4 kilo te gaan, en dan ben ik in totaal VEERTIG kilo kwijt sinds het begin van mijn afvalsaga.  Nu ik erover nadenk… ik ben er nu al 35 kwijt!

VIJF-EN-DERTIG KILO.

Ik vind dat redelijk onvoorstelbaar. En toch zijn ze weg. Foetsie! Hopelijk om nooit meer weer te komen.

Laat dat vervolg maar komen, ik ben er helemaal klaar voor!

dory

8 gedachten over “Restart tussentijds W#6

  1. maria

    Lieve Sandra, ik volg jou al enkele maanden…maar ik reageer nu denk ik voor de eerste maal, maar daarom niet de laatste maal… PROFICIAT! Ik ben zo fier op jou.. Dikke duim, maak er maar meteen 2 duimen van!.. ps. Romeo&Julia is één van mijn lievelingsnummers… Bedankt voor al jouw posts! xxx

    Liked by 1 persoon

      1. Anne Hanssens

        Een heel dikke proficiat Sandra, wat een prestatie zeg! Ik moet eerlijk bekennen, toen ik je deze week op een ochtend in “onze badkamer” zag, dat ik merkte hoe goed je eruit zag. En dan de sportprestaties erbij…. een dikke chapeau hoor !

        Like

      2. Sandra Berichtauteur

        Merci Anne. Ik vind zelf dat ik het pas nu begin te merken weer, nu ik die 10 eindelijk vast heb. En de sport gaat blijkbaar alleen maar beter met wat kilootjes minder, daar doe ik het uiteindelijk ook voor. We blijven fietsen! 🙂

        Like

  2. Keersmaekers Inge

    WAT EEN TOPPRESTATIE! Een hele dikke proficiat en doe zo verder! Bedankt dat je zowel je ups als je downs met ons deelt. Je bent niet alleen een ongelooflijke doorzetter maar ook een begenadigd schrijfster. Ik kijk altijd uit naar je berichtjes en lees ze telkens met veel plezier. Je blijft een enorm voorbeeld voor mij!

    Like

Geef een reactie

