Loopverjaardag

Zie nu, wat er vandaag 2 jaar geleden gebeurde! Een mijlpaal! Een hele grote mijlpaal zelfs! Ik liep toen, op 27 december 2014, zomaar, voor de allereerste keer in heel mijn leven, 5 hele kilometers!

 

5km-2014

Ik ben er nog altijd trots op. Want die 5 kilometer, die betekenden écht het begin van een soort van nieuw leven. Ik had toen nooit durven denken dat ik 2 jaar erna nog steeds zou lopen, meer zelfs, dat ik ook echt zou kunnen genieten van dat lopen.

Goh, 2 jaar zeg… ’t is wel een verjaardag die kan tellen. Want samen met dat lopen kwamen er zoveel mooie dingen op mijn pad. Ik vind daarom ook dat deze verjaardag er eentje is die moet gevierd worden. Het toeval wil dat het training is vanavond. En dat het ook mooi weer is. Ik ga dat dus vieren met een soort van ‘verjaardagsloopje’. Ik heb er nu al zin in !

dream-it

4 gedachten over “Loopverjaardag

Geef een reactie

