Muskelkater

  • Pijn in de benen bij het gaan zitten – check
  • Pijn in de benen bij het weer opstaan – check
  • Pijnin de armen bij het nemen van om het even wat – check
  • Pijn in de buik bij het bewegen/lachen – check
  • Pijn overal bij welke beweging dan ook – check, check en dubbelcheck!

Jeps… ’t is van dadde.

Een Muskelkater! 

Leuk woord, daar niet van. Ik hou van de klank ervan. Ik hou van het gevoel wat het oproept. Ik hou van het ‘ik heb gesport en ik voel het’-gevoel.

Alles doet dus zeer. Maar ik klaag niet. Neehee! Want het mooie is eigenlijk: ik heb spieren, en ik heb ze ook gebruikt! En ook: meer van dat!

Overigens… de trap op zal nog wel lukken vanavond. Morgenochtend gaat dat wel een ander verhaal zijn, als ik die trap weer af moet. En als ik naar het werk fiets. Morgen weer training ook. Ik vermoed dat ik het maar rustig aan ga doen! 😀 😀 😀

spierpijn-morgen-voel-je-beter

 

 

Geef een reactie

