Er zijn van die dagen…

Er zijn van die dagen…
… dat je het liefst wil wegkruipen op de zetel, onder een dekentje.

Er zijn van die dagen…
… dat je de muziek keiluid wilt opzetten.

Er zijn van die dagen…
… dat je niet op die zetel kan wegkruipen.

Er zijn van die dagen…
… dat de muziek niet kei- en keiluid kan, laat staan dat je kan meebrullen.

Er zijn van die dagen…
… dat je dan denkt dat chocolade kan helpen.

Er zijn van die dagen…
… dat net dan de Nesquick op blijkt. Nét op die éne dag op een jaar dat je behoefte hebt aan een kop chocomelk!

Er zijn van die dagen…
… dat je dan maar een ‘choco deluxe’ uit de automaat haalt, beter second best dan niets.

Er zijn van die dagen…
… dag je daar dan ook nog een pakje Maltesers bijneemt

Er zijn van die dagen…
… dat je die Maltesers niet eens deelt met je collega’s.

Er zijn van die dagen…
… dat zelfs de chocomelk en de Maltesers niet helpen.

Er zijn van die dagen…

maltesers

 

 

11 gedachten over “Er zijn van die dagen…

  1. Marianne Vanden Eynde

    Hey Sandra, dit soort berichtjes zijn we van jou niet gewend, maar die dingen gebeuren, zelfs bij de grootste optimisten zijn er af en toe van “die dagen” ! Geniet zonder schuldgevoel van je choco de luxe en de maltesers en je zal zien straks, of toch zeker morgenochtend, zie je het weer allemaal heel anders ! Courage voor vandaag !

    Like

    1. Sandra Berichtauteur

      Het klinkt misschien zwaarder dan het is hoor Marianne… gewoon, een beetje “blue” (ik zeg er al gelijk dadadiedadada achter ook 😉 ). Dat overkomt inderdaad ook mij weleens. 😉 Straks lopen, het zal dan wel beter gaan. 🙂

      Like

  2. pipsesippi

    Een slechte dag is geen slecht jaar, nu ja… in ons geval wel… maar kom, zelfs wij kunnen af en toe nog lachen. En wilt ge stoppen met Malteserkes te eten? Ik vind dat ook stomme hondjes, maar wat hebben die arme beestjes u misdaan? Krijgers eten Lions (of yoghurt met havervlokken)! Kop op, ergens schijnt de zon. ‘k Zal ne keer ne kwaaie mail sturen naar de Frank se! (Jaja, én naar Sabine.)

    Like

    1. Sandra Berichtauteur

      Eh… als ik écht moet kiezen tussen ne Lion of yoghurt met havervlokken… dan kies ik op dit moment wel voor de Lion. Maar liever nog een Twix, daar kan ik de caramel vanaf knabbelen, maar goed… dat is geen dier, ik snappet 😛
      Die kwaaie mail naar de Frank én naar Sabine.. heb je de mailadressen wel goed eigenlijk?

      Like

      1. Sandra Berichtauteur

        Het was echt wel een betere, dankjewel. Morgen een stukje lopen (is gisteren niet gelukt), het komt helemaal goed. Fijn weekend voor jou,ook!

        Liked by 1 persoon

  3. Anita

    hehe, dan liepen we gisteren gelijklopend, bij mij was het wel een jeneverke dat redding bracht ipv chocolade, erg ik weet het maar de crisis was groot hier 🙂

    Like

    1. Sandra Berichtauteur

      Niks mis met een jeneverke. Ik heb gisterenavond ook nog aan de witte wijn gezeten. En een frangipanneke gegeten. Om maar te zeggen… crisissen zijn er om bedwongen te worden. 😉

      Like

  4. Inge Keersmaekers

    Een beetje een verlate reactie, maar nu pas je stukje gelezen, er zijn zo effectief van die dagen… ik weet er alles over! Maar ik troost me, die gaan ook voorbij. Al kunnen het héééél lange en hééél veel dagen zijn. Maar ze gaan voorbij! En daar eet ik dan nog een Maltezer op!

    Like

Geef een reactie

