Go nuts!

Vorige week, tijdens het fietsen, hoorde ik een *pok* op mijn helm. Een beetje vreemd, maar ik stond er verder niet bij stil.
Amper een uur later hoorde ik weer een *pok* op mijn fietshelm. Het bleek iets te zijn wat normaal gezien in een boom hangt en  nu op mijn helm geland was. Raar, dat dat dan zo 2 keer op mijn helm terecht komt.

In gedachten zag ik eigenlijk zo’n eekhoorn met nootjes gooien naar lastige wielertoeristen. Wielertoeristen, die de rust onder de bomen komen verstoren. Dat ik niet de enige ben die dergelijke dingen denkt, bleek uit een correspondentie met een vriendin. Ook haar dochter denkt namelijk dat eekhoorns echt wel zulke snode dingen kunnen doen!

Ten bewijze zag ik trouwens afgelopen zaterdag op mijn looprondje zo’n eekhoorn. Hij leek even te twijfelen tussen stoppen, of heel hard naar boven rennen. Het werd het tweede. Ik snap waarom. Want ik had net ervoor iets tegen mijn voorhoofd gekregen. Iets hard. Ik vermoed 1 of ander nootje wat die eekhoorn gegooid had omdat ik zijn ochtendrust verstoorde. Serieus! Echt waar!

Daarom, een waarschuwing! Let op voor de eekhoorns! Ze zien er lief uit, maar ze zijn gevaarlijk! Ze gooien met nootjes!

gonuts-sampler

 

6 gedachten over “Go nuts!

  1. Anita

    Hahaha, het is anderzijds ook wel een leuke gedachte dat er in het echt ook ‘knabbel en babbels’ (voor wie het niet, meer, weet de tekenfilmfiguurtjes hé) rondlopen, mijn zoontje zou ze dolgraag eens tegenkomen denk ik.

    Like

Geef een reactie

