Loopverjaardag!

Even een klein berichtje tussen het verhuizen door, want ik heb een verjaardag te vieren!

Vandaag, dag op dag 2 jaar geleden, in het gezegende jaar tweeduuzendveertien, kreeg ik mijn loopschema. Een veel trager schema nog dan een klassiek Start-to-Run-schema. Want ja, ik kwam van ver. En ik moest nog ver.

Maar op 1 augustus 2014 ben ik dus officieel gestart met ‘lopen’. 5 maanden heb ik opgebouwd, met heel veel vallen, maar met nog meer opstaan. Eerst liep ik rondjes rond het voetbalveld, ver uit het zicht van iedereen. Daarna liep ik ze rond de vijver. Ik ken intussen elk putje, hoekje en kantje daar aan die vijver. Maar uiteindelijk, in december 2014, liep ik mijn eerste halfuur ooit!

schema

Het doel was om daarna vol te houden tot ‘den Elewijtse Halve’. Die heb ik  om 1 of andere reden toen niet gelopen, maar wat veel belangrijk is: ik heb diene Elewijtse dan wel niet gelopen, maar ik loop wél nog steeds!  Wie had dat toen kunnen vermoeden!
Wonderen bestaan écht!

4 gedachten over “Loopverjaardag!

  1. pipsesippi

    Vanzelfsprekend geproficieerd. En als wonderen dan toch bestaan, kan je ze dan even onze kant uitblazen aub? Mooi, I wish I could, maar ik vandaag nog maar eens het verdict gekregen dat het echt niet meer kan. Zwemmen mag ik nog, ik haat zwembaden, ik zwem alleen in open water en ik ben een goeie zwemmer, alleen zet ik nogal snel uit in de schouderregionen en met alles wat zich daaronder bevindt denk ik dat Michelin mij nogal rap als nieuw model gaat uitkiezen. En zeg nu zelf, ziet ge mij al op een antenne van een camion zitten? Het ooit terug kunnen gaan lopen geef ik niet op, ik doe nu powerwalks (tegen elk doktersadvies in). Dedoeme ik liep zo graag, en één stomme achillespees (ik heb die niet besteld!!!) gooit voor jaren roet in het eten. Ben ook ooit gestart met “Start to Run”, maar omwille van de kutmuziek liep ik op deathmetal binnen de paar weken die 5 km, dan de 8… en dan de scheur in de achillespees.
    Ik voel het aankomen hoor, ik ga die hernia’s negeren, die achillespees ook en dan weer puur op karakter en kwaadheid op de hele wereld (sounds familiar?) ineens te veel doen en op de spoed belanden. En neen, niemand, dokter, osteo, kiné… geeft mij groen licht. Maar ik heb een blauwe insectenlamp. That means Go!!!, toch?

    Like

  2. Gezond5

    Jij zelf hebt dat allemaal gedaan vanaf toen tot nu toe(herinner me het nog heel goed tranen met tuiten waren er zeker ook bij:-)en kijk waar je nu staat.Dikke proficiat Sandra super gedaan!

    Like

Geef een reactie

