Start je eerste bericht

Goh, het lijkt wel een bevel. Start je eerste bericht, en wel nu! Dadelijk! Onmiddellijk!

Ik wil ook wel, maar ik moet eerst eens nadenken waar ik het over wil hebben, in dat eerste bericht. Want ik wil zoveel dingen vertellen. Er komen mij zoveel dingen aanwaaien.

In eerste instantie dacht ik mijn Weight Watchers-blogjes naar hier te kopiëren. Jeps, ik watch mijn weight, en doe dat redelijk succesvol de laatste tijd. En daar schrijf ik over op de, waar anders, Weight Watchers-site.

Alleen zijn die blogjes nogal tijdsgebonden. Ik kan nu toch niet meer gaan vertellen over die keer dat ik een jas wou kopen en er geen in mijn maat vond? Of tenminste, toch geen die niet het model tent had. Want die periode ben ik nu wel gepasseerd.

Of vertellen over hoe ik met lopen startte? Want dat deed ik ook. Ik moest en zou leren hardlopen, joggen. Alleen was dat leren hardlopen niet iets wat van een leien dakje liep. Ik kom er nog weleens op terug, want het is best wel een lang verhaal.

Ik kan natuurlijk ook schrijven over mijn liefde voor muziek. Alle soorten van muziek. Ik ben nogal een muzikale veelvraat. Mijn smaak gaat heel breed. Ik kan genieten van een deuntje uit te eighties, maar evengoed weet ik het zwaardere werk ook te appreciëren. Maar ook hier kom ik vast nog weleens op terug.

Kortom, ik moet er eens over nadenken. Nu ik die blog heb, lijk ik plots niet goed meer te weten hoe en wat, terwijl ik voor ik hem creëerde, een hoofd vol ideeën had!

I’ll be back!

Een gedachte over “Start je eerste bericht

  1. agnes berghmans

    ik ben agnes berghmans ik ken u een beetje van o fb i ben de vrouw van willem goossens broer van godelieve die met andre gehuwd is je blog begint al goed
    ik heb ziekte van parlinson en mijn blog is op seniorennet en noemt beversblog ik hou ook ontzettend veel van muziek en zend uit bij http://www.radioparkies.com
    iedere vrijdag van 20 tot 21 uur op onze eigen internetradio
    ik geeft je de link van mijn blog : http;//blog.seniorennet.com/3979
    groetjes agnes berghmans

    Like

Geef een reactie

