Eindelijk!

Het was een beetje een zware bevalling, dat starten met bloggen. Ook een beetje willen maar niet kunnen. Writer’s block van bij het begin! Want zo’n blog, die moet een titel. En hoe in hemelsnaam moet ik benoemen wat ik ga schrijven? Wat ga ik schrijven? Hoeveel ga ik schrijven?

Maar goed, we zijn er nu. Eindelijk! Ik kan eraan beginnen.

De titel verklaart overigens zichzelf wel, denk ik. Mijn gedachten, die komen aan fladderen als vlinders. Soms vluchtig, soms blijvend. Sommige van die gedachten weet ik te vangen, andere fladderen dan weer vrolijk door.

My thoughts are like butterflies. En nu hopen dat er mij effectief ook wat gedachten om te schrijven komen aanwaaien.

Een gedachte over “Eindelijk!

  1. Marianne

    Ik ga jouw verhalen hier met plezier volgen, Sandra, ik ken je heerlijke schrijfstijl van de WW-site en nu komt er dus meer van dat, goed nieuws vind ik ! Veel succes met je kersverse blog, titel perfect gekozen !

    Like

Geef een reactie

